Pages

My baby bump already...

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 10 August 2011

Ahey Top 10 Love Song Chart

Hai, kembali lagi ke AhEy Top 10 Love Shong Chart.
Lagu di tangga ke-8 ni, cewahh macam DJ radio plak kann..hehhe...OK.Lagu #8 ni antara lagu Melayu yang agak mendayu-mendayu yang ditujukan oleh encik abang saya waktu kami gado-gado. Alaa..gado-gado manja je tuu... Waktu tu di kampus USM di Penang, lepas saya merajuk dengan encik abang dia pun tujukan lagu ni untuk saya.

Kata dia, "Fahmi (schoolmate saya)kata lagu ni boleh hilangkan merajuk, so saya tujukan untuk awak. harap awak tak merajuk dah!"

Encik abang saya ni tak romantik laaa..Nak tuju lagu pun nak orang yang suruh.huehuhuehue

;( nasib badan. Eh, lagu ni pun sedap jugak kan

#8. AhEy Love Song








Dulu susah sangat nak tuju lagu, sekarang asik tanye,
"Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?Nak tuju lagu boleh?"


No comments:

Post a Comment