Pages

My baby bump already...

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 6 August 2011

Something is going on with us!

Not just taken, now I'm reserved~


I can't believe that he proposed me to get married!!

OOOhhh..That's the sweetest thing happened to me ever.Terharu and rasa nak lari-lari macam mula-mula kena propose jadik gf dulu. hahahaha..

Masa tu, kitorang on the way to somewhere (*tak ingat pegi mane).Dalam kereta, tiba-tiba dia mula ckp,

Bee: Will you marry me?

I'm quite surprise bile dengar dia tanya direct macam tu. Macam-macam perasaan ada. So lepas tu, start la rasa malu-malu tersiput-siput bagai sebab he's been waiting for my answer. Padahal sebelum dia tanya soalan tu Eyra ok je dalam keadaan normal gurau-gurau potpetpotpet dalam kereta. hahahaha.. Then, dia pun sabar je tunggu jawapan Eyra kan.. Nervous gila tatau kenapa tak tahu nak jawab apa kat dia. Of course la jawapan aku "I do" kan, tapi dalam kemalu-maluan tu boleh plak aku cakap,

BB: Kalau tu yang B nak, BB setuju jelah..

Hahahaha...Tak boleh blah aaa.Time potpet banyak bende la aku nak cakap, time nak komen itu ini pandai plak aku nak cakap itu ini, time kene propose, hamik kau terkedu terus..Pastu kene gelak ngan dia siap kene cubit pipi lagi. Ok la, mengaku la aku nervos tau!hikhik.


After few discussion with our parents, then datanglah rombongan cik abang saya untuk MERISIK KHABAR dan berbincang mengenai pertunangan kami.. Ehemm..

Alhamdulillah...Selepas persetujuan kedua-dua pihak, majlis pertunangan kami dirancang akan berlangsung pada 1 September 2011 yakni bersamaan 3 Syawal 1432 Hijrah. 


Well, one step taken next another step to move. Doakan segala urusan kami dipermudahkan oleh Allah s.w.t. Amin...

No comments:

Post a Comment