Pages

My baby bump already...

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday 11 November 2012

Wedding ex-Schoolmate

Kali ni nak membebel pasal wedding my friend masa sekolah dulu. Kami 1 kelas, tapi my friend ni Nurul Nazwa Mohamad lagi bijak pandai daripada Eyra, pengawas, putih cantik, dan banyak pegang jawatan dalam persatuan sekolah. Tak macam aku spoil je. Hahaha. Dan kami 1 rumah sukan yakni Temenggung (Rumah Biru walaupun aku meronta2 nak rumah merah sebab suka kaler merah). Ok tang sukan Wawa sama level ngan aku, walaupun kaki panjang badan kurus tapi bile tang acara lumba lari aku tak kalah teruk la dengan dia. Wakakaka. Paling tak boleh blah, aku sendiri pun tatawuuuuu ooo yang Wawa satu uni dengan aku, USM. Teruk benor aku ni. Tapi aku rasa boleh dimaafkan sebab Wawa di main campus, sedangkan aku di engineering campus. Well, doesn't sound a big deal kan??hihihi

So pada tarikh 10.11.2012 Wawa diijabkabulkan dengan jejaka pilihan hatinya. Okay baju resepsi cantik gile okay meletopletop tambah2 details tang dada dengan design 3D n pearl yang nampak mewah kemain. Kalah details baju Anzalna by Hatta Dolmatic kat ASK2011 tu. Ok sebenarnye aku suke dua-dua baju ni sebenarnya saja nak compare between both design. Design HD memang takleh lawan memang meletop sampai ke planet Marikh.

Ok back to dress reception Wawa tadi. Yang aku dengar Wawa mention butik baju dari butik Wedding Gallore camtu. Secara jujur tak sempat GOOGLING lagi, kalau salah harap ampunkan patik..

Ok ni gamba yang sempat kami amik. Oleh OP wedding cuma kemeranye hak milik tuan tanah daun ketapang.. Yakni handphone murah tapi canggih patik je. Ok kami datang 2 family Family AhEy dan Family Noor & BabyZaara. Sekian sangat tak sempat jupe mereka sebab kami sampai lambat dan mereka terpaksa pulang awal. Hihihi. Ok Noor curik skek gamba IG uols ye..

*gamba kami dalam bilik mengacau pengantin memang over kan?hahaah..

No comments:

Post a Comment